Darmowy Katalog Stron

Polska Platforma Uniwersytecka - wpisy w formie wizytówek, filmy i grafiki w opisach, zespół redakcyjny, promocja stron, mocna pozycja

Fusion Landing Page

Jeśli uważasz, że masz doskonałą stronę docelową a wyniki to potwierdzają to może się wydawać, że żadne działanie nie będzie potrzebne. Ale czasami warto się zastanowić czy nic lepszego nie uda się zrobić. Czasami może da się przesunąć pewne elementy i wyniki staną się lepsze? Takie możliwości oceny daje nam test A/B. Kierujemy po połowie ruchu na dwie różne witryny i obserwujemy co jak się sprawdza.

Po co inwestować w stronę lądowania?

Jeśli strona nie będzie spełniać większości wymagań to trzeba się zastanowić nad tym czy w ogóle opłaca się inwestowanie w jakieś elementy, które przygotowane będą wyłącznie pod kątem kampanii. Trzeba powiedzieć, że jest to opłacalne. Jeśli w sieci ciągle wydajemy jakieś środki na reklamę i inne działania i użytkownicy będą do nas trafiać ale strona nie jest przystosowana to na pewno na tym tracimy, ponieważ mniej będzie konwersji. Dobrze prowadzona kampania ma kierować na stroję klientów, a co dalej się z nimi będzie działo wynika już wyłącznie z tego jak strona będzie przygotowana. Można na pewno zwiększyć ilość konwersji, jeśli będzie się wydawało większe środki na uzyskiwanie ruchu. Można także optymalizować sobie stronę internetową i w ten sposób sprawić, że użytkownicy będą realizować cel, który jest
założony.

Przygotowanie strony lądowania dedykowanej do danej kampanii nie musi być również bardzo kosztowne. Mamy na rynku pewne narzędzia do wykorzystywania, dzięki którym będzie się dało tworzyć udaną stronę na bazie gotowych szablonów i takie działanie również przynosić będzie zadowalające efekty. Strona będzie na różnych urządzeniach dobrze funkcjonować, nie poniesie się szczególnie wysokich kosztów, a będą się pojawiały zadowalające efekty.

Fusion Landing Page

landing-page

Reklama

DARMOWY KATALOG STRON UNIRANK.PL © 2010-2015 Frontier Theme